Goed aangekomen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Maria Meel - WaarBenJij.nu Goed aangekomen - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Maria Meel - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen

Door: Maria van Meel

Blijf op de hoogte en volg Maria

06 Januari 2014 | Gambia, Banjul

Ben op 1 januari aangekomen in Gambia en de reis verliep voorspoedig. Anna, mijn contactpersoon in Gambia en tevens de leidende kracht achter de Tanka Tanka psychiatric Hospital stond me mooi op tijd op te wachten en twintig minuten later waren we op de plek van bestemming.
Ik zal volgende keer een uitgebreider verslag schrijven.
Sta nu op het punt om te gaan douchen en daarna naar de kliniek. Dit zou mijn eerste werkdag worden, maar heb gisteren de hele middag en avond op bed gelegen in verband met maagpijn en overgeven.
Ik zal dus maar rustig aan beginnen.

  • 06 Januari 2014 - 10:08

    Rita:

    Wij kijken al erg uit naar foto's en een lang verslag!

  • 06 Januari 2014 - 13:07

    Wilma Van Arenthals:

    Hey Maria,

    Leuk om zo snel al iets van je te horen. Hopelijk zijn je klachten snel over en kun je gaan genieten van het daar zijn. Ik hoop dat je je draai kunt vinden in het Tanka Tanka ziekenhuis.. Klinkt als een avontuur uit de Kuiifje!

    Hartelijke groeten,

    Wilma

  • 06 Januari 2014 - 20:20

    Sien:


    dat begint al goed............................

  • 07 Januari 2014 - 12:20

    Embert:

    Zet m op!

  • 09 Januari 2014 - 06:32

    Piet:

    Eerst douchen en dan naar de kliniek? Ik doe 't altijd net andersom. Eerst naar 't ziekenhuis, daarna thuis alle opgelopen kankerparasietjes en overige hospitaalbeestjes afspoelen.
    Oh ja, Maria, nog een gezond 2014 toegewenst!

  • 10 Januari 2014 - 13:14

    Cynthia Blaauw:

    Hoi Maria

    Niet meer gesproken, maar zet um op daar! Ik hoop dat je nu in volle kracht daar bent begonnen en dat het goed is!

    groetjes,
    Cynthia

  • 12 Januari 2014 - 11:37

    Antonia:

    Hallo mijn zus, wat, nu al ziek??? Iets verkeerts gegeten????
    Hopelijk ben je er vlug vanaf!!!! En had je daar niets voor bij???
    Had wat moeite om op Waarbenjijnu te komen. Het probleempje was dat ik je naam aan elkaar moest schrijven, en ik vulde Maria van Meel in.
    Maar goed, ben er. Zo kan ik je avontuur weer volgen.
    Zorg dat je weer vlug van die buikproblemen af bent, en laat weer zien wie het beste met de microbes om kan gaan!!!!!!!!
    Bisous de nous tous
    Ta soeur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Gambia, Banjul

Maria

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 929
Totaal aantal bezoekers 24283

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 30 September 2016

Santiago de Compostello

01 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Gambia

15 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis

Landen bezocht: