Nog zo'n 60 km te gaan. - Reisverslag uit Sobrado, Spanje van Maria Meel - WaarBenJij.nu Nog zo'n 60 km te gaan. - Reisverslag uit Sobrado, Spanje van Maria Meel - WaarBenJij.nu

Nog zo'n 60 km te gaan.

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

24 September 2016 | Spanje, Sobrado

Hallo allemaal,
heb de zee en de provincie Asturië achter me gelaten en afgelopen dagen meer landinwaarts getrokken, in Galicië.
Ben inmiddels helemaal verliefd op Spanje, of tenminste op Baskenland; de prachtige natuur, de vriendelijke mensen, de heerlijke temperaturen... en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Mijn voeten en knieën doen het prima, Hoewel er toch wel een flinke vermoeidheid in begint te sluipen na al die kilometers van afgelopen week.
Om mijn lichaam wat te ontzien en toch vooruit te komen heb ik vanmorgen met de trein zo'n 35 km vooruit gereden. Ik denk dat ik anders in tijdnood kom omdat ik aanstaande donderdag alweer richting Lissabon moet om vandaaruit weer naar huis te vliegen. En ik wil heel graag naar Finisterra als afsluiter maar weet niet of ik dat ga redden.

Frijanne: je kunt beter aan je vriendje vragen wat een hallux valgus is want die weet er alles van (dat pretendeert hij tenminste (zie 2e verslag)) daarnaast ben ik inderdaad heel wat afgevallen en mijn buik is er dus weer vanaf. Mijn broek zakt nog net niet van mijn kont af.

Verder allemaal bedankt voor jullie reacties, ik vind het leuk om ze te lezen!
.

  • 25 September 2016 - 09:02

    Piet:

    Betrapt, Maria met hoedje! (Je zei ooit dat je tijdens 't wandelen nooit iets op je hoofd draagt.)
    Ook opvallend—volgens weeronline hebben wij hier (weekend 25 september) hetzelfde weer als jij,
    met dezelfde temperaturen, zowel 's nachts als overdag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sobrado

Maria

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 24280

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 30 September 2016

Santiago de Compostello

01 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Gambia

15 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis

Landen bezocht: