Herfst - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Maria Meel - WaarBenJij.nu Herfst - Reisverslag uit Luarca, Spanje van Maria Meel - WaarBenJij.nu

Herfst

Door: Maria

Blijf op de hoogte en volg Maria

18 September 2016 | Spanje, Luarca

Ik ben vandaag aan gekomen in Luarca een heel leuk stadje aan de kust. Ben afgelopen week niet zo heel veel opgeschoten maar dat had te maken met het slechte weer hier. Van de een op de andere dag was het herfst, met windvlagen en hele dag regen en zo. Vandaag schijnt de zon weer, maar nu kan ik niet verder lopen omdat de eerstvolgende alberque pas over 30 km is en ik heb er nu al 15 opzitten. En 45 km op een dag is me echt teveel
Gisteren had ik door een foutje per ongeluk een hele zware etappe gekozen (zie foto). Heb 8 uur achter elkaar over een berg liggen struinen. Het pad was flink begroeid en het was het als onze wandeling in Kameroen Marijn, behalve dat ik hier moederziel alleen liep en er niet aan durfde te denken dat me iets zou overkomen want dan zou ik niet geweten hebben hoe ik de hulpdiensten moest duidelijk maken waar ik zat.
Ik lig nu met een beetje kleren aan te wachten tot mijn was uit de droger komt. Heb vanwege de bedwantsen al een paar dagen jeuk. Heb crème gekocht maar nog geen gelegenheid gehad om de was te doen, dus die crème hielp ook niet echt.
Zo dit was het wel zo'n beetje. Ik denk aan jullie allemaal (vooral aan ons Em). Dikke kus

  • 18 September 2016 - 18:14

    Lisette:

    Hmm, dat klinkt als een dipje.
    Herfst, jeuk, zware tocht, maar als morgen de zon dan weer schijnt en je weer uitgerust en vrolijk over de Spaanse wegen huppelt dan is die ellende snel vergeten. Ik ben trots op je en doe het je niet na.
    Beijo para ti.

  • 18 September 2016 - 18:22

    Rita:

    Hi mama,

    Ontzettend leuke foto's.. Wat raar om te horen dat het daar zo'n herfstweer is. Hopelijk wordt het de komende dagen wel beter :)

    Veel liefs en kusjes uit Nederland (waar het weer ook minder is geworden)

  • 18 September 2016 - 19:26

    Frijanne:

    Haa Maria,

    Even al je reisverslagen gelezen en lees dat het goed gaat over het algemeen en dat je geniet, wat wil je nog meer! Behalve dan je hallux falgus, kan iemand of jij me vertellen wat dat in godsnaam is?!want blijkbaar weet iedereen die jouw verslagen leest wat dat is...En de bedwantsen dan dat lijkt me verschrikkelijk.Hoe ist met je buikje? Zittie dr nog? Afijn, tot later en zet em op hè!X fri.

  • 19 September 2016 - 17:36

    Piet:

    Chronisch slaapgebrek door nietsontziende parasieten en asociale ronkers. Uitgeput, zonder gps, kompas of machete in striemende regen over het overwoekerde pelgrimspad. Altijd maar verder, in totale eenzaamheid, lijdend aan onuitstaanbare, gekmakende jeuk en martelende voeten. Respect, Maria!
    Voor de bedevaartganger die volhoudt volgt aan het eind van de lijdensweg totale verlossing.

  • 21 September 2016 - 07:49

    Paul:

    Mooi avontuur Maria!!
    ...met hele mooie plaatjes.
    Succes en geniet!! Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Luarca

Maria

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 24290

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2016 - 30 September 2016

Santiago de Compostello

01 Januari 2014 - 15 Maart 2014

Gambia

15 September 2012 - 10 Maart 2013

Mijn reis

Landen bezocht: